در دنیای امروز که هر لحظه سریع تر از قبل پیش می رود و در آن انسان ها به دنبال پیدا کردن جایگاه خود در بازار کار، شبکه های اجتماعی و دنیای دیجیتال هستند، مفهوم «برندسازی شخصی» بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. برای موفقیت در هر حرفه ای، فراتر از توانایی های فنی و تخصصی، نحوه نمایش خود به دنیا نیز حائ...
جست وجوی برای گنج های کهن بخش ثابت خیلی از داستان های قدیمی محسوب می شود. چه بسا خیلی از آدم ها تحت تاثیر این داستان ها فکر یک شبه پولدار شدن به سرشان زد و سال های سال دنبال گنج های دور و دراز بودند. حتی اگر قبول داشته باشید در چهارگوشه دنیا کلی گنج آرام خوابیده اند، بدون ابزار و تکنیک های درست پیدا کردن آنها بیشتر شبی...
برندینگ در طول دهه های اخیر یک عالمه تغییر جورواجور کرده است، اما هنوز هم که هنوز است بیشتر حرفه ای های این حوزه باور دارند برندسازی یک کار تیمی است؛ درست ماند فوتبال. همانطور که در یک تیم فوتبال تک روی و بی توجهی به هم تیمی ها عاقبتی بهتر از شکست های سنگین و نیمکت نشینی همیشگی بازیکن خاطی ندارد، در برندینگ هم شما نمی...
برند شخصی (Personal Brand) از آن دست دارایی هایی است که همه دوست دارند داشته باشند و پز آن را بدهند، اما کمتر کسی در عمل می داند چطور باید نقشه پیدا کردن چنین گنجی را کشید. هرچه باشد کسانی مثل ایلان ماسک یا جف بزوس از همان روز اول این همه شهرت و اعتبار نداشته اند. پس باید راهی به سوی کسب چنین دارایی مهمی در دنیای کسب و...
بدون شک در جهان امروز، برندسازی شخصی اهمیتی فوق العاده را پیدا کرده است. در این رابطه شما برخلاف برند یک شرکت، نیازی به شعار لوگو و حتی روان شناسی رنگ نیز نخواهید داشت. درواقع هدف از این اقدام، شناخته شدن براساس ویژگی های مورد نظر شما خواهد بود. این اقدام یک سرمایه گذاری روی شما و توانایی های شما است و می تواند د...
تبدیل شدن به یک رهبر تجاری برای بسیاری از افراد آرزوی مهمی محسوب می شود. این آرزو برای آنها بی نهایت جذاب و تاثیرگذار بوده و تمام توانایی شان را در این میان تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروزه در دنیا شمار بی نهایت زیادی از رهبران تجاری بزرگ وجود دارند. نکته مهم در این میان نحوه رفتار و فعالیت این رهبران تجاری در بازار اس...
امروزه اغلب کارآفرینان به طور پیشفرض یک برند شخصی برای خودشان دارند. این امر نوعی ویژگی اساسی برای کارآفرینان در دنیای کسب و کار و به ویژه حوزه فعالیت آنلاین محسوب می شود. هرچه یک کارآفرین شهرت شخصی بیشتری در قالب یک برند داشته باشد، توانایی تاثیرگذاری بالاتری بر روی مخاطب هدفش پیدا می کند. این امر گاهی اوقات برای بهین...
امروزه ایجاد برند شخصی برای هر کارآفرینی امر جذابی محسوب می شود. برندهای بزرگ نیز در عمل به دنبال ترغیب مدیران ارشدشان به سوی ایجاد برند شخصی هستند. اولین ایدهای که در این میان به ذهن کارآفرینان می رسد، حضور در فضای شبکه های اجتماعی برای توسعه برند شخصی است. شاید این ایده جذابیت زیادی داشته باشد، اما به تنهایی برا...
اگر شما به دنبال توسعه کسب و کارتان هستید، یکی از ایده ای جذاب تلاش برای ایجاد یک برند شخصی است. بسیاری از کسب و کارها همیشه نسبت به سطح تاثیرگذاری پایین بر روی مشتریان شکایت دارند. دلیل این امر اغلب اوقات ناتوانی برای نشان دادن یک چهره انسانی و جذاب به مشتریان است. اگر شما در کنار کسب و کار اصلی تان دارای یک برند شخصی...
برندسازی شخصی در طول سال های اخیر بدل به گزینه ای مهم برای کارآفرینان شده است. اگر شما تجربه فعالیت به عنوان کارآفرین را داشته باشید، به خوبی از اهمیت و تاثیر برند شخصی اطلاع دارید. برخی از مشتریان فقط براساس برند شخصی کارآفرینان بزرگ اقدام به خرید از یک کسب و کار می کنند. به عنوان مثال، ایلان ماسک را در نظر بگیرید. بد...
با توجه به این امر که لینکدین شبکه تخصصی کسب و کار محسوب می شود، فضایی بسیار خوب جهت برندسازی شخصی شکل گرفته است، با این حال وجود پتانسیل لازم به معنای آن نیست که تمامی افراد در این زمینه درخشان ظاهر می شوند. براساس آمارهای منتشرشده، مهم ترین دلیل عدم موفقیت کاربران لینکدین در ایجاد برند شخصی قدرتمند، انجام اقداماتی اس...
جف بزوس، ثروتمندترین مرد دنیا، نقل قول جالبی دارد: «برند شخصی شما نکته ای است که مردم وقتی در اتاق حضور ندارید، درباره اش بحث می کنند.» این امر به خوبی اهمیت برندسازی شخصی در دوره کنونی را نشان می دهد. بسیاری از افراد نسبت به برندسازی شخصی دیدگاه مناسبی ندارند بنابراین به طور مداوم در زمینه م...